söndag 17 augusti 2014

Åh! Det börjar närma sig!

Ja!
Snart sitter vi där och har en underbar dag tillsammans med papper, 3D-kuddar och glitter överallt!

Det kommer ligga en matta av samtal, skratt och (lite svordomar) över vår församling... :-)
Helt plötsligt upptäcker jag att min granne har en nyinköpt grej som jag också måste ha. Jag rusar till butikerna och upptäcker att det finns flera färger att välja emellan- lyckan är total...

Ja, där har ni en av många orsaker som gör att jag är med och ordnar denna träff/mässa.
Känner ni igen känslan? För er som kommer till er första träff/mässa så hoppas jag att ni får med er denna känsla. Vi ska göra vårt absolut bästa för att det ska bli så!
Alldeles strax, dvs. i veckan som kommer, börjar vi göra lite mer reklam för vår mässa där även allmänheten kan komma och titta och handla i de två butiker som kommer.
Väl mött i vår kreativa härdsmälta!!!
//
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar